Frequently Asked Question

1. Направих поръчка, но още не съм получил доставката си?
Последно обновен на преди 4 години

След като изпратим вашата поръчка, ви изпращаме имейл с потвърждение за изпратена поръчка, в който ви изпращаме номер на товарителница, с която пътува пратката. Може да проверите статуса на вашата пратка на сайтовете на нашите партньори:

Проследи пратка със SPEEDY

Проследи пратка с ECONT



Ако сте направил поръчка, а не сте получил имейл с потвърждение от нас, първо проверете СПАМ папката на вашата пощенска кутия, ако въпреки това не откривате имейл с потвърждение, можете да отворите билет в Центъра за Поддръжка ТУК.

Така ще Ви помогнем най-бързо. С цел да избегнем грешки при предаването на информация, не правим справка за поръчки по телефона.



Моля изчакайте!

Моля изчакайте ... това ще отнеме секунди!